Search

ליברמן בראיון לוחמני: "רגב בהמה, כץ שקרן, דרעי בוגד" - סרוגים

ליברמן בראיון לוחמני: "רגב בהמה, כץ שקרן, דרעי בוגד" - סרוגים

ליברמן בראיון לוחמני: "רגב בהמה, כץ שקרן, דרעי בוגד"

  (צילום: נועם רבקין פנטון/ פלאש 90)

"לא אתפלא אם נתניהו ואנשיו מפעילים חוקרים פרטיים נגדי ונגד משפחתי". תוקף יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בראיון ל'מעריב' את ראש הממשלה נתניהו. בשורת העלבות וקללות הוא מכנה את השרה מירי רגב "בהמה", את השר ישראל כץ "שקרן עלוב", ומאשים את השר אריה דרעי: "מה שעשה לי – בגדר בגידה"

בריאיון שערך העיתונאי בן כספית במוסף יום הכיפורים של העיתון, הוא  הוא מאבחן את נתניהו: "הבעיה של ביבי היא שברגע שיש לך גישה או תפיסה שונה משלו, וזה נוגד את האינטרסים שלו, אתה מיד הופך לאויב אישי", טען עליו. והגיב חמתקפות נגדו בעקבות כך: "מיד מאשימים אותך שאתה שונא את ראש הממשלה, שאתה שמאלני, שאתה מנסה להפיל אותו. מתעלמים מהעובדות".

בהמשך הוא מאשים, ללא הצגת הוכחות: "לא אתפלא אם נתניהו ואנשיו מפעילים חוקרים פרטיים נגדי וכנגד משפחתי. זו הדרך שלהם לאיים. לצערי, ביבי לא מסוגל להבין מושגים כמו חברות או נאמנות", האשים את מי שהולך לצידו כבר 20 שנה.

לוקחים בהמה ושמים אותה במשרד התרבות

ברצף של השמצות נגד אנשי הליכוד, הוא מביע את דעתו על השרים רגב, כץ ואפילו הח"כ הסרוג שלמה קרעי. "אינטלקטואל כמו ז'בוטינסקי, אם היה מקשיב דקה אחת למירי רגב, שמתגאה בזה שמעולם לא החזיקה ספר של צ'כוב, הוא היה מתפלץ. זה עלבון לעם הספר. זה מה שקורה כשלוקחים בהמה ושמים אותה במשרד התרבות", הוא צוטט בלי למצמץ.

כספית מציע לליברמן להתנצל, ומזכיר לו שהריאיון יתפרסם בערב יום הכיפורים: "אני מתנצל מכל הלב בפני הבהמות. לליכוד של היום אין שום קשר לתנועה הרביזיוניסטית. זה אוסף של עסקנים, החל בשקרן העלוב ישראל כץ וכלה בחרד"לניק מובהק כמו שלמה קרעי. עבורם הליכוד זה רק הפלטפורמה לקריירה הפוליטית האישית".

על מי שהיה שותפו לבריתות בפוליטיקה הישראלית וחברו הקרוב, הוא מתאר את מערכת היחסים כמו בגידה: "בפוליטיקה אפשר לריב, להתווכח, זה טבעי. בסוף אפשר לסלוח. שחקנים פוליטיים באים עם אינטרסים שונים ותפיסת עולם שונה. זו אינה בגידה. מבחינתי, מה שאריה עשה לי, זה בגדר בגידה. נקודה. אין מזה חזרה".

על האפשרות שיקבל הצעה לרוטציה, השיב בגסות: "שיילכו קיבינימט. אני בעניין הדברים המהותיים, לא הרוטציה".



2019-10-07 09:59:18Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMijgFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzc5NzYxLSVENyU5QyVENyU5OSVENyU5MSVENyVBOCVENyU5RSVENyU5Ri0lRDclOTElRDclQTglRDclOTAlRDclOTklRDclOTUlRDclOUYtJUQ3JTlDJUQ3JTk1JUQ3JTk3JUQ3JTlFJUQ3JUEwJUQ3JTk50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "ליברמן בראיון לוחמני: "רגב בהמה, כץ שקרן, דרעי בוגד" - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.