Search

שר הבריאות ליצמן : ״שוקלים לבטל את חובת הבידוד לשבים מתאילנד״ - חדשות 0404

שר הבריאות ליצמן : ״שוקלים לבטל את חובת הבידוד לשבים מתאילנד״ - חדשות 0404

שר הבריאות יעקב ליצמן אמר הבוקר (רביעי) שאם בימים הקרובים התפשטות הקורונה תדעך במזרח אסיה, יתכן שמשרדו יבטל את הגבלת הבידוד לחוזרים מתאילנד, הונג קונג, סינגפור ומקאו.

השר: ״אם אראה שבתוך יומיים-שלושה זה נרגע במקומות אחרים, יכול להיות שנבטל את ההגבלה הזאת של הבידוד. מקווים שפה אנו שולטים על המצב, אנחנו עושים מאמצים עילאיים שלא יגיע. עד עכשיו הצלחנו. יש הרבה פתחים כאן בישראל, יש גם פלסטינים ויש עזה, יש אנשים שבאים מטיסות המשך מכל מיני מקומות. אנשים צריכים להיות בבית בבידוד ואם הם לא יקיימו את זה אנחנו נעשה בדיקות פתע, אבל לא בטוח שנוכל למנוע את הכול.

הייתי הראשון שמנעתי את הטיסות מסין לכאן. הייתה ביקורת עליי גם מבפנים וגם מבחוץ. עמדתי איתן, לא נתתי לשנות את ההחלטה״.

פחות משבועיים לבחירות, תיאר ליצמן את ההיערכות ברקע החשש מהשפעת הווירוס על היציאה לקלפיות ביום הבחירות: ״השאלה הזו עלתה בגלל שהייתה לנו פגישה עם מנכ״לית ועדת הבחירות. השאלה היא איפה אנשים יצביעו כשהם נמצאים בבידוד כי אנחנו רוצים לתת להם אפשרות להצביע. אנחנו מחפשים פתרון של קלפיות ייעודיות עבורם, אנחנו רוצים שלא יהיה להם מגע עם הסביבה״ .

השר הבהיר כי באחריות המשטרה להתמודד עם פייק ניוז שגורמים שונים עשויים להפיץ על אדם שנדבק בנגיף, על מנת להשאיר מצביעים בבית: ״אין לי שליטה על זה. אנחנו מודעים לכך ונמסור את המידע למשטרה. מקווה שזה לא יהיה״ .



2020-02-19 09:17:40Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiIGh0dHBzOi8vd3d3LjA0MDQuY28uaWwvP3A9NTQxNjU00gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "שר הבריאות ליצמן : ״שוקלים לבטל את חובת הבידוד לשבים מתאילנד״ - חדשות 0404"

Post a Comment

Powered by Blogger.